هر چی دلم میخواد

سلام دوستان عزیزم امیدوارم که خوب باشید این وب جدیده .وب قبلیم پوسید هر کاری میکنم نمیتونم واردش بشم ولی ادرسشو براتون میزارم دوست داشتید یه سری بزنید و از پوسیدگی درش بیارید........

{www.dear daddy long leg.mihan blog.com}

اگه دوست داشتیدمنو به اسم (جودی امیدوار) لینکم کنید خوشحال میشم و خبرم کنید با چه اسمی لینکتون کنم ..

و ناگفته نماند همونطوری که تو وب قبلی هم گفتم:

بابا لنگ دراز تصویر خدای دوران کودکیم هست و از اینکه در کودکی با صداقت تمام اونو انتخاب کردم وقتی باهاش حرف میزنم احساس ارامش میکنم.............. دوستدار شما.Razi

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت23:23---9 شهريور 1393
مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید “کیستی ؟”
شاید او حتی بگوید “لایق من نیستی”
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم


ایمان
ساعت20:40---21 شهريور 1392
آرزوهایی که

به ما می رسند

حقیقت خواهند بود ...............!!


arena
ساعت14:22---26 تير 1392
salam razi joooon
khobi?nmidonam alan webet hanoz up mishe ya na ama delam barat tange
ye sar bezan behem
rasti man y khahare bozorgtar daram hame zendegime
ajiiiime
taze ajim shode
upidam
bia bbin


مهرنوش
ساعت22:26---17 آبان 1391
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟

اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
پاسخ:مرسی عزیز


morvarid
ساعت13:13---8 آبان 1391


*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نیم نگاهی_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
پاسخ:ببخشید من یه وقتهایی وبم باز نمیشه برا همین خیلی کم میام.بوس


ṩὄηїД
ساعت18:50---3 مهر 1391
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

♥☻♥مـــــــــــــنــــــــ


ایمان
ساعت19:40---23 شهريور 1391
سلام دوست عزیز
شما خیلی لطف دارید
منم شما رو پیوند کردم
با آرزوی خوشبختی و سربلندی .


ساعت22:18---22 شهريور 1391
سلام وبلاگ قشنگی داریپاسخ:سلام دوست عزیز مرسی ....حتما میام

parisa
ساعت18:02---14 شهريور 1391
سلام مرسي سر زدي

بازم بيا

خوب بود

موفق باشي
پاسخ:مرس باشه عزیزم حتما


عسل
ساعت15:33---11 شهريور 1391
مبارک باشــــــــــــه خانوووووووووممرسی عزیزم خوش اومدی............

arena
ساعت12:36---5 شهريور 1391
من اول.سلام.خوبی؟تبریک میگم راضی خانم.دوست گلم.آجی مهربونم.من میخوام اولین لینکت باشم.ok?نشناختی؟نغمه بی نوای دل.فعلا خدا حافظ
پاسخ:سلام ابجی نازم خوشحالم که اومدی همون اول شناختم فدای تو نازنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 23 / 6 / 1398برچسب:جودی,بابا لنگ دراز,ساعت2:22توسط Razi | |